Фірмовий стиль – це сукупність пов’язаних між собою графічних елементів, які використовуються для створення індивідуального іміджу компанії. Якщо всі корпоративні атрибути оформлені в єдиному стилі, це підвищує довіру клієнтів і партнерів, робить компанію пізнаваною і позитивно впливає на ефективність бізнесу.
 

Створення фірмового стилю зазвичай включає в себе розробку логотипу, підбір потрібних шрифтів для фірмової документації та рекламної продукції, вибір загальної колірної гами, а також створення макетів корпоративної атрибутики (візиток, фірмових конвертів, фірмових бланків). Всі елементи фірмового стилю утворюють єдине ціле – щось загальне для всіх атрибутів, якусь візуальну ознаку, за якою вас будуть впізнавати.

Навіщо потрібен фірмовий стиль?

За відсутності чітко вираженого фірмового стилю компанії у споживача порушується цілісність її сприйняття і падає довіра до якості надаваних послуг.

Саме тому при будь-якому контакті з клієнтом потрібно задіяти фірмовий стиль. Прикладів того, як підприємці нехтують цим правилом, сьогодні, на жаль, багато. Майже в усіх ринкових нішах є безликі фірми, які майже нічим не відрізняються один від одного і не вміють справити враження на клієнта. Найчастіше їм доводиться витрачати невиправдано багато грошей на рекламу і не отримувати від неї бажаного ефекту.

Один раз грамотно вклавши кошти, Ви позбавите себе від великих витрат на рекламу в майбутньому, сформуєте позитивний імідж і створите гарну підмогу для проведення ефективних рекламних кампаній.

Де може використовуватися фірмовий стиль?

Носіїв, на якому може бути відображений фірмовий стиль магазину або фірми, насправді, набагато більше, ніж може здатися на перший погляд. Крім корпоративного сайту, фірмових бланків і візиток у вашої компанії можуть бути й інші фірмові атрибути. наприклад:

  • печатка фірми
  • продукція компанії та її упаковка (пакети, коробки)
  • всі види реклами (буклети, реклама в пресі і на телебаченні, зовнішня реклама, реклама на транспорті)
  • спецодяг та аксесуари для персоналу (футболки, кепки, бейджи)
  • сувенірна продукція (блокноти, ручки, сумки, календарі)
  • архітектурне середовище компанії.

При розробці логотипу і фірмового стилю необхідно враховувати можливість відобразити вибраний колір і шрифт на різних носіях, різного розміру.

Як розробляється дизайн фірмового стилю

Створення фірмового стилю підприємства або магазину зазвичай починається з розробки товарного знака (емблеми компанії або її логотипу). Після вибору і затвердження найбільш вдалого варіанту відбувається підбір колірної гамми і шрифтів. Логотип комбінується з іншими фірмовими елементами, на основі чого створюється макет корпоративної атрибутики – візитки, фірмового конверта або іншого атрибута. Якщо логотип і фірмовий стиль добре поєднуються між собою і відповідають вимогам клієнта, то на основі виконаного макету розробляються інші елементи фірмового стилю.

Для створення фірмового стилю необхідно виконати великий обьєм роботи. Комплексний підхід, вміння аналізувати і приділяти увагу до дрібниць – ось ті якості, без яких неможливо створити фірмовий стил.

Замовити