Фірмовий стиль – це ефективний маркетинговий інструмент

Розробка фірмового стилю включає створення логотипу, макетів корпоративної поліграфії (конверт, візитка, бланк), підбір кольорової гами, шрифтів та графічних елементів. Усі ці атрибути повинні мати якісь візуальні ознаки, за якими визначатимуть компанію, тому в сукупності вони й складають фірмовий стиль.

Якщо в компанії немає корпоративного стилю, у споживача порушується цілісність її сприйняття, не виникає довіри до послуг або товарів, які пропонуються. Іноді до нас звертаються клієнти з потребою створення сайту, не маючи при цьому фірмового стилю. У такому разі ми завжди пропонуємо спочатку розробити корпоративний стиль, і лише після цього створювати сайт, вже із застосуванням елементів цього стилю.

Фотогалерея

Обговорити проект

Круті проекти починаються з заповнення цієї форми

Маєте запитання?

Телефонуйте - радо вам допоможемо!
(097) 442 05 92

Портфоліо

Petroinsight - тренінги в нафтовій галузі

Petroinsight

тренінги в нафтовій галузі

ІнжГруп - проектна компанія

ІнжГруп

проектна компанія

PitStop - автозапчастини для вантажних автомобілів

PitStop

автозапчастини для вантажних автомобілів

Коровайний Дім Март - випікання тортів та короваїв

Коровайний Дім Март

випікання тортів та короваїв

Де використовувати елементи фірмового стилю?

Головне завдання фірмового стилю – створити позитивний образ компанії та виділити серед інших. Для цього ми розробляємо візуальне відображення особливостей та відмінностей компанії, об'єднаних спільною ідеєю:

  • логотип як символ компанії, який представлений у рекламі різних видів;
  • корпоративні візитки;
  • фірмові бланки;
  • фірмові конверти.

Крім бланків, конвертів, логотипу можуть бути розроблені інші складові фірмового стилю компанії. Якщо підхід носить комплексний характер, то можна створити цілий набір маркетингових продуктів, дуже ефективних у рекламуванні та просуванні бренду.

Основні компоненти корпоративного стилю:

  1. Логотип – графічне позначення ідеї підприємства.
  2. Корпоративний колір або кілька кольорів.
  3. Графічні елементи.
  4. Шрифт.

Усі складові корпоративного стилю зазвичай застосовуються як онлайн – на сайті, у соціальних мережах, рекламі, банерах тощо, так і офлайн – при оформленні магазину чи офісу, форми для співробітників, ділової документації, рекламних та сувенірних виробів.

Професійна розробка фірмового стилю від студії MOZAR

В нашій команді працюють професійні дизайнери, які розробляють логотипи та фірмовий стиль компаній, що звернулися до нас з такими завданнями. Створений нами фірмовий стиль успішно допомагає українським брендам просувати на всеукраїнському та світовому ринку свою продукцію чи послуги. Фірмовий стиль актуальний як для online, так і для offline продажів.

Часто клієнти, які звертаються до нас з приводу створення сайту для своєї компанії, не мають фірмового стилю. У такому разі ми рекомендуємо спочатку замовити в нас розробку корпоративного стилю, щоб при створенні сайту застосувати також його елементи – відповідні для певного бренду чи компанії. Такий підхід буде набагато ефективнішим і допоможе вирішити компанії наступні завдання:

  1. Ідентифікація. Завдяки фірмовому стилю відбувається «впізнавання» товарів чи послуг певного бренду, що полегшує клієнтам подальший пошук в інтернеті.
  2. Просування. Корпоративний стиль суттєво допомагає в рекламних акціях, повідомленнях, посланнях, оформленні презентацій, розпродажів тощо, чим сприяє просуванню компанії на споживчому ринку.
  3. Підтримка корпоративної культури. Завдяки фірмовому стилю та його складовим підтримується командний дух співробітників компанії, їхня єдність із загальними цінностями та цілями.
  4. Формування довіри. Позитивне ставлення до компанії з іміджем, що ґрунтується на довірі, поступово переноситься на її продукцію або послуги.

Наявність фірмового стилю позитивно впливає на естетичний образ компанії та її послуг, і навіть на ефективність маркетингових інструментів, чим знижує витрати на подальше просування продукції.

Як бачимо, фірмовий стиль – один із найважливіших факторів успішності бізнесу, запорука формування іміджу компанії та довіри клієнтів.