Де використовувати елементи фірмового стилю?
Головне завдання фірмового стилю – створити позитивний образ компанії та виділити серед інших. Для цього ми розробляємо візуальне відображення особливостей та відмінностей компанії, об'єднаних спільною ідеєю:
- логотип як символ компанії, який представлений у рекламі різних видів;
- корпоративні візитки;
- фірмові бланки;
- фірмові конверти.
Крім бланків, конвертів, логотипу можуть бути розроблені інші складові фірмового стилю компанії. Якщо підхід носить комплексний характер, то можна створити цілий набір маркетингових продуктів, дуже ефективних у рекламуванні та просуванні бренду.
Основні компоненти корпоративного стилю:
- Логотип – графічне позначення ідеї підприємства.
- Корпоративний колір або кілька кольорів.
- Графічні елементи.
- Шрифт.
Усі складові корпоративного стилю зазвичай застосовуються як онлайн – на сайті, у соціальних мережах, рекламі, банерах тощо, так і офлайн – при оформленні магазину чи офісу, форми для співробітників, ділової документації, рекламних та сувенірних виробів.
Професійна розробка фірмового стилю від студії MOZAR
В нашій команді працюють професійні дизайнери, які розробляють логотипи та фірмовий стиль компаній, що звернулися до нас з такими завданнями. Створений нами фірмовий стиль успішно допомагає українським брендам просувати на всеукраїнському та світовому ринку свою продукцію чи послуги. Фірмовий стиль актуальний як для online, так і для offline продажів.
Часто клієнти, які звертаються до нас з приводу створення сайту для своєї компанії, не мають фірмового стилю. У такому разі ми рекомендуємо спочатку замовити в нас розробку корпоративного стилю, щоб при створенні сайту застосувати також його елементи – відповідні для певного бренду чи компанії. Такий підхід буде набагато ефективнішим і допоможе вирішити компанії наступні завдання:
- Ідентифікація. Завдяки фірмовому стилю відбувається «впізнавання» товарів чи послуг певного бренду, що полегшує клієнтам подальший пошук в інтернеті.
- Просування. Корпоративний стиль суттєво допомагає в рекламних акціях, повідомленнях, посланнях, оформленні презентацій, розпродажів тощо, чим сприяє просуванню компанії на споживчому ринку.
- Підтримка корпоративної культури. Завдяки фірмовому стилю та його складовим підтримується командний дух співробітників компанії, їхня єдність із загальними цінностями та цілями.
- Формування довіри. Позитивне ставлення до компанії з іміджем, що ґрунтується на довірі, поступово переноситься на її продукцію або послуги.
Наявність фірмового стилю позитивно впливає на естетичний образ компанії та її послуг, і навіть на ефективність маркетингових інструментів, чим знижує витрати на подальше просування продукції.
Як бачимо, фірмовий стиль – один із найважливіших факторів успішності бізнесу, запорука формування іміджу компанії та довіри клієнтів.