Корпоративний сайт – це вирішення важливих завдань
Корпоративний сайт компаній сприяє їхній впізнаваності та популярності в інтернеті. Крім цього завдання, він вирішує й інші. Наприклад, наявність сайту допомагає вести робочий процес зі співробітниками компанії, використовувати сайт як файлосховище, підтримувати постійний зв'язок із клієнтами, рекламувати та продавати товари й послуги.
- Сприяє іміджу компанії.
Сайт компанії сприяє просуванню її бренду, зміцненню позицій на ринку, підвищенню зацікавленості та залученості клієнтів. Елементи дизайну, логотип – дієві інструменти для формування та зміцнення іміджу компанії, підвищення її впізнаваності.
- Продає товари чи послуги.
Корпоративний сайт – чудовий майданчик для реклами продукції або послуг компанії. На ньому можна розмістити інформацію про акції та спецпропозиції, встановити функції прямих продажів, підвищуючи прибуток компанії.
- Приваблює партнерів та клієнтів.
На сайті розміщується інформація про діяльність компанії, умови для співпраці, здатні зацікавити інші компанії. Розділ з контактами дає можливість швидкого зв'язку з консультантом або відділом реклами - онлайн або за телефоном, щоб уточнити всі питання.
- Інформує ЦА про свою діяльність.
Часто нові клієнти, щоб довіряти продукції або послугам, прагнуть дізнатися більше інформації про компанію, яка їх пропонує. Сучасний корпоративний сайт дає відповіді на запитання, які виникають, на ньому розміщується інформація про заснування компанії, її досягнення, співробітників, діяльність, партнерів, клієнтів, а також відгуки, блогові статті тощо. Якщо клієнт чи потенційний партнер знаходить всю інформацію на сторінках сайту, у нього немає необхідності зв'язуватися з операторами сайту – і це знижує навантаження на співробітників. Тому дуже важливо вивчити ЦА майбутнього сайту та її запити, щоб надати в розділах сайту необхідну інформацію.
- Приваблює нових працівників.
Корпоративний веб-сайт компанії, за потреби, може включати розділ Вакансії, з оголошеннями про набір співробітників. Інформація про вимоги до кандидата, його вигоди, перспективу спростить завдання пошуку нових працівників та допоможе заощадити на послугах рекрутингових агенцій.
Замовити корпоративний сайт чи візитку?
Корпоративний сайт-візитка – відмінний варіант для молодих компаній, що розвиваються, презентують себе і заявляють про свою діяльність.
Сайт-візитка може бути в одну сторінку (лендинг) або кілька сторінок-розділів. Найчастіше містить коротку інформацію про компанію, вид діяльності, контакти та форму зворотного зв'язку. Іноді на сайті візитці розміщують інформацію про товари чи послуги, з можливістю скачати прайс.
Перевага створення сайту візитки в тому, що він може розвиватися разом зі зростанням компанії, поступово переростаючи в каталог, а потім, за необхідності, в інтернет-магазин.
Сайт-візитка створюється для іміджу компанії, зміцнення її позицій на ринку, у тому числі онлайн.
Під час звернення клієнта до веб-студії MOZAR з метою замовити сайт, ми завжди допомагаємо йому визначитися з тим, який тип сайту буде оптимальним для його компанії – повноцінний корпоративний, сайт-візитка, каталог, сервіс або інтернет-магазин.
Що важливо у створенні корпоративного сайту?
Якість розробки корпоративного сайту залежить від багатьох складових, перелічимо найважливіші.
- Структура.
- Дизайн та оформлення.
- Необхідний обсяг інформації.
- Функціонал сайту.
- Адаптивна верстка.
- Висока швидкість завантаження.
- Мультимовність.
- Надійний хостинг.
Структура сайту має бути логічною, щоб відвідувач міг легко знайти все необхідне, а також для швидкої індексації сайту пошуковим алгоритмом.
Дизайн бізнес-сайту повинен викликати у цільової аудиторії правильні асоціації про компанію, для цього слід обрати відповідні кольори та гармонійно їх поєднувати. Зображення повинні нести смислове навантаження відповідно до виду діяльності компанії.
Функціонал корпоративного сайту покликаний вирішувати покладені на нього завдання, разом з тим має бути зручним для клієнтів, персоналу і партнерів. За допомогою сайту можна вести товарообіг, обмін документами, налаштувати зворотний зв'язок, отримувати питання, відгуки, пропозиції від клієнтів, партнерів та потенційних співробітників.
Веб-студія MOZAR пропонує розробку корпоративного сайту як продовження фірмового стилю, для підвищення довіри клієнтів, спонукання взаємодіяти з компанією.