Налаштування та підтримка реклами в Google і Facebook
Що таке контекстна реклама? Це ті оголошення та тексти, які з'являються внаслідок запитів користувачів, які виявили інтерес до інформації, товару чи послуги. Контекстна реклама може бути пошуковою або медійною тематичною.
Пошукова реклама – реклама на пошуку Google.
Контекстно медійна (тематична) – реклама на сайтах партнерах Google (YouTube, ukr.net, sinoptik.ua тощо).
Кому потрібна така реклама?
Подібна реклама просто необхідна:
- Початківцям-бізнесменам в інтернеті, які хочуть розмістити свій сайт в ТОП-10, але поки це не сталося в силу об'єктивних причин.
- Тим, хто хоче швидко збільшити свої продажі.
- Клієнтам, які потребують брендінгу - тим, хто хоче підвищити впізнаваність свого бренду в інтернеті.
Переваги пошукової реклами
- Можна застосовувати велику кількість ключових фраз, за якими буде показана реклама.
- Можливість демонструвати рекламу без сайту.
- Така реклама сприймається як корисна інформація, яка не дратує і не набридає.
- Оплата реклами здійснюється лише при переходах користувачів по ній, у разі відсутності переходу - показ безкоштовний.
- Реклама повертає тих користувачів, які вже відвідали сайт.
- Чудова можливість такої реклами - відстежувати характер поведінки користувача на сайті та його інтереси.
- Можливість налаштування показу реклами в певний час і в обраному місті чи регіоні.
- Можливість включати, вимикати та редагувати такі рекламні оголошення.