Якісне SEO-просування допоможе обійти конкурентів та вийти в ТОП-10
Доведено, що більше 50% користувачів переглядають в пошуковій видачі тільки першу сторінку, і лише 36% йдуть на другу й третю. Виходить, що якщо сайт вашої компанії не знаходиться в перших позиціях видачі, то втрачається прибуток, оскільки відвідувачі просто не бачать ваші пропозиції. Вони підуть до конкурентів, які змогли подбати про оптимізацію та просування своїх сайтів набагато краще. Запам'ятайте: якщо ваш сайт не знаходиться за пошуковими запитами - він не буде ефективним.
Для того, щоб сайт продавав, необхідно серйозно поставитися до його seo-просування.
SEO просування як запорука збільшення продажів
Якщо подивитися на свій сайт як на звичайний магазин у великому місті, навколо якого багато інших закладів з подібним товаром, то можна зрозуміти, що робити, щоб не тільки виділятися серед конкурентів, але й залишити їх далеко позаду. І якщо для «розкрутки» традиційного магазину потрібні одні інструменти, то для майданчиків продажів в інтернеті - інші, серед яких дуже важливе місце посідає SEO-оптимізація, сприяюча зростанню бізнесу та збільшенню потоку клієнтів. На сьогоднішній день сайт без сео-просування загубиться десь на задвірках пошукових сторінок, і продати свій товар або послуги буде досить складно.
Складові оптимізації сайту для систем пошуку
Аудит сайту
Сео-просування веб-ресурсу в інтернеті починається з об'єктивної оцінки його стану. Це дасть можливість знайти та усунути будь-які технічні похибки і спланувати етапи просування сайту. За допомогою пошукового аудиту сайт можна перевірити за такими параметрами: коректність індексації сайту; видимість в системах пошуку; наявність технічних помилок (мета-тегів, дублів, тощо); динаміка та якість довідкового профілю.
Перевірка юзабіліті
Аналізуючи юзабіліті сайту, ми перевіряємо: якість контенту; зручність навігації; інтерфейс для користувача. Якість сайту пошукові системи оцінюють також за факторами ранжування, що впливає на його позиції. Поведінкові показники - одні з найважливіших для сайту, це відсоток відмов, глибина перегляду, середній час перебування на сайті, тощо.
Підбір семантичного ядра
Спочатку збираються всі пошукові запити, за якими користувачі шукають ваші товари або послуги, а потім вони групуються за категоріями. Ключі розподіляються по сторінках сайту, щоб він краще ранжувався в пошукових системах. Структура сайту періодично може доповнюватися новими ключовими запитами.
Оптимізація веб-сайту внутрішня
Внутрішня оптимізація сайту означає роботу всередині нього - перелінковку, усунення технічних помилок, створення нових посадкових сторінок з новими ключами, оптимізацію мета-даних (заголовок та опис сторінок), а також контенту. Усі ці дії дозволяють правильно розподілити вагу між сторінками та прискорити індексацію.
Оптимізація сайту зовнішня
Зовнішня оптимізація означає роботу над кількістю та якістю посилань. Посилання - дуже важливий фактор ранжування, і від того, наскільки авторитетні сайти посилатимуться на ваш - залежить його оцінка пошуковими системами. Якість посилання залежить від багатьох факторів, які враховують наші фахівці.
Тестування, моніторинг, удосконалення
Здійснюємо контроль оптимізації, а також ефективність веб-сайту. Збільшуємо його практичність і результативність: доводимо до досконалості поведінкові умови, збільшуємо реалізуючі можливості та конверсію інтернет-ресурсу.