Предметна фотографія використовується для створення каталогів, поліграфічних матеріалів, сторінок в інтернет-магазині і допомагає потенційному клієнту отримати чітке візуальне уявлення про товар.
Види предметної фотозйомки
Предметна зйомка – це не лише знімки товарів для інтернет-магазинів. Розглянемо також інші різновиди предметної фотозйомки.
- Рекламна фотографія. У рекламних фото ми велике значення приділяємо дизайну, фону, фактурі. Головне завдання такого виду зйомки – виразно продемонструвати переваги об'єкта, що фотографується, привернути до нього увагу клієнта, щоб спонукати до купівлі.
- Флетлей. Це зйомка об'єкта чи об'єктів фотографування під кутом 90 градусів. Для цього ми часто використовуємо реквізити та тематичний декор фотофону для предметної зйомки.
- Фотографування габаритних речей. Це автомобілі, меблі, об'ємна побутова техніка та інші масивні вироби. Тут велике значення надається освітленню, площі приміщення, різним світловим ефектам.
- Фуд-фотозйомка. Так називається фотографування продуктів харчування, готових страв та напоїв. За допомогою таких знімків залучаються нові відвідувачі до закладів харчування, ресторанів і готелів. Для провідних кулінарних блогів такий контент – основний. Мета фуд-фотографій – викликати апетит, привернути увагу та поповнити клієнтську базу. Знімки їжі також використовуються у кулінарних виданнях, журналах, меню закладів.
- Каталожна зйомка. Предметні фото такого виду використовуються для різних каталогів – як на сайтах, так і в поліграфії.
Професійні предметні фотографи компанії MOZAR чудово знають, як зробити найкращі кадри для реклами та демонстрації вашого бізнесу, з метою залучення клієнтів та підвищення прибутку компанії.