Предметна фотозйомка

Предметна фотографія використовується для створення каталогів, поліграфічних матеріалів, сторінок в інтернет-магазині і допомагає потенційному клієнту отримати чітке візуальне уявлення про товар.

Види предметної фотозйомки

Предметна зйомка – це не лише знімки товарів для інтернет-магазинів. Розглянемо також інші різновиди предметної фотозйомки.

  1. Рекламна фотографія. У рекламних фото ми велике значення приділяємо дизайну, фону, фактурі. Головне завдання такого виду зйомки – виразно продемонструвати переваги об'єкта, що фотографується, привернути до нього увагу клієнта, щоб спонукати до купівлі.
  2. Флетлей. Це зйомка об'єкта чи об'єктів фотографування під кутом 90 градусів. Для цього ми часто використовуємо реквізити та тематичний декор фотофону для предметної зйомки.
  3. Фотографування габаритних речей. Це автомобілі, меблі, об'ємна побутова техніка та інші масивні вироби. Тут велике значення надається освітленню, площі приміщення, різним світловим ефектам.
  4. Фуд-фотозйомка. Так називається фотографування продуктів харчування, готових страв та напоїв. За допомогою таких знімків залучаються нові відвідувачі до закладів харчування, ресторанів і готелів. Для провідних кулінарних блогів такий контент – основний. Мета фуд-фотографій – викликати апетит, привернути увагу та поповнити клієнтську базу. Знімки їжі також використовуються у кулінарних виданнях, журналах, меню закладів.
  5. Каталожна зйомка. Предметні фото такого виду використовуються для різних каталогів – як на сайтах, так і в поліграфії.

Професійні предметні фотографи компанії MOZAR чудово знають, як зробити найкращі кадри для реклами та демонстрації вашого бізнесу, з метою залучення клієнтів та підвищення прибутку компанії.

Обговорити проект

Круті проекти починаються з заповнення цієї форми

Маєте запитання?

Телефонуйте - радо вам допоможемо!
(097) 442 05 92

Предметна зйомка для сайтів та поліграфії

Предметна зйомка – особливий вид фотографії, у якому велике значення надається не лише зовнішньому вигляду, а й характеру предмета, який зображується. Ми знімаємо об'єкти по одному або створюючи композицію з предметів, об'єднаних єдиним задумом.

Сьогодні предметна зйомка активно використовується в інтернет-магазинах для зображення продукції, товарів або послуг, що надаються. Крім того, такі знімки популярні в соцмережах, для ресторанного, меблевого, автомобільного та інших видів бізнесу, а ще вони використовуються для каталогів, буклетів, постерів, листівок, журналів тощо.

Якісні предметні фотографії дозволяють споживачеві уважно розглянути товари в інтернет-магазині, приваблюють естетичним виглядом та викликають бажання придбати товар.

Для розвитку та успіху бізнесу слід скористатися послугами професійного досвідченого фотографа з необхідним технічним обладнанням, оскільки від рівня якості контенту на сайті або в соціальних мережах великою мірою залежить активність продажів.

Веб-студія MOZAR пропонує послугу предметної фотозйомки від професійних фотографів. Ефект від якісно виконаної нами роботи буде тривалим, а потенційні покупці перейдуть до категорії реальних.

Предметне фото: етапи зйомки

У предметній зйомці один або кілька об'єктів фотографування мають складати єдину художню композицію разом із фоном. Для отримання чудових художніх кадрів необхідно пройти такі етапи зйомки:

  • Бриф. Поняття, що включає розробку дизайну майбутніх фотографій, з урахуванням побажань замовника. Вирішуються технічні завдання для отримання найкращого результату.
  • Підготовка об'єкта зйомки. Позбавлення візуальних дефектів, вибір фону для предметної зйомки, налаштування обладнання та освітлення.
  • Фотографування. Робота фотографа безпосередньо з предметом зйомки.
  • Обробка фотографій. Вибір кадрів, колірна та світлова корекція, контрасти і ретуш.
  • Друк фотографій чи надсилання їх замовникові на цифровому носії.

Усі перелічені етапи зйомки – необхідні складові відмінного результату.