Мета-теги – це частина html-розмітки, які призначені для ідентифікації, пошуку та оцінки сторінок сайту. Щоб пошукові роботи швидше знаходили та показували сайт у топ-видачі, мета-теги «title» і «description» необхідно правильно підбирати та заповнювати інформацією.
Мета-теги title та description
Title - один із найважливіших мета-тегів. Його зміст не повинен дублюватися на сайті, він має бути унікальним для кожної сторінки, навіть якщо на них представлені схожі послуги чи товари.
Отже, обов'язкові умови для оптимізації title:
- Унікальність змісту.
- Лаконічність: 50-80 символів.
- Ключові слова на початку фрази.
- Закінчений зміст.
Перш ніж оптимізувати titles, бажано вивчити їхній вміст на сайтах конкурентів.
Description у перекладі з англійської означає «опис». У ньому не повинно бути зайвої реклами, а лише коротка анотація до змісту сторінки. Як і для title - обов'язкова наявність ключових слів та унікальність. Резюмуємо:
- Кількість символів: від 150 до 200.
- На початку тексту – ключові слова.
- Закінчений за змістом та граматично правильний вислів.
Пошуковики часто використовують мета-тег description у видачі як сніпет, тому важливо, щоб він не лише описував вміст розділу, але й носив рекламно-інформаційний характер.
За замовлення в компанії MOZAR комплексного просування сайту оптимізація title та description найчастіше включена у вартість, але можуть бути варіанти – залежно від ТЗ (технічного завдання).