Ведення сторінок у Facebook та Instagram

Розміщення постів, нарощування підписників

Якщо просування в соцмережах відбувається за допомогою реклами, то спочатку ми дивимось на органічне охоплення, отримане постами без вкладень коштів. Адже чим більше користувачів реагує на інформацію, тим активніше Фейсбук пропонує ці сторінки іншим людям. Якщо ж пости нудні, набирають мало лайків та перепостів, то вони нечасто відображаються у стрічці користувачів.

Для хорошого результату наші фахівці дотримуються таких рекомендацій:

  1. Максимальна активність у Facebook – від ранку до обіднього часу, а також увечері. Залежно від бажаного результату ми розміщуємо один пост на день, або як мінімум – два на тиждень.
  2. В Instagram активність спостерігається вранці, до 11 години, і з 18-ї до 24-ї. Тут мінімум такий самий – дві публікації на тиждень, результативніший – 4-6 постів.

Ми не просуваємо пости відразу після публікації, а три дні чекаємо на органічне охоплення, а потім даємо рекламу.

Як створювати контент?

Контент у соцмережах, націлений на продажі, має викликати інтерес та відповідну реакцію: бажання писати коментарі, зберігати чи постити інформацію, робити дзвінки чи ставити запитання.

Якщо від поста немає дії – він неякісний. Один пост можна дублювати у різних соцмережах, але краще видозмінювати під кожну з них.

  1. Для Facebook.

Ми створюємо пости, дотримуючись в текстах та фотографіях єдиної стилістики. За обсягом – 2-5 абзаців, трохи більше 3 тисяч символів. Фото використовуємо на обкладинку, а також через кожні кілька абзаців. Практикуємо подачу посилань на сайт, де інформація представлена ​​у розгорнутому вигляді. Наприкінці посту необхідно розміщувати заклик до дії: зайти на сайт, написати відгук, дати відповідь на запитання, взяти участь у розіграші тощо. Часто використовуємо стандартні прийоми Фейсбук, за яких відвідувачі можуть дзвонити та писати в один клік. Потрібно пробувати та тестувати різні варіанти, щоб зрозуміти, що найефективніше для вашого сайту та облікового запису.

  1. Для Instagram.

Оскільки серед активних користувачів мережі Instagram переважає молодіжний контингент, то тут важлива доступна мова та оригінальність подачі. Можна бути трохи емоційним, разом з тим – позитивним, без скарг та звинувачень. Якщо це доречно – застосовуються емодзі.

Довжина коротких постів – до 3-х речень, довгих – у кілька абзаців, причому вони чергуються з короткими, для кращого сприйняття. В Інстаграмі ми використовуємо лише якісні фото, найчастіше з коментарями.

У постах ставляться гео-мітки, а заклик до дії наприкінці посту, як і у Фейсбуці – обов'язковий. Це може бути комент, перехід у директ, за посиланням на сайт тощо. Тематичні хештеги – для кожного посту, до 5-и штук.

Пости в соціальних мережах повинні привертати увагу, бути яскравими, грамотними та цікавими, з красивими фотографіями, тоді просування сайту відбуватиметься швидше та результативніше.

Iншi етапи

SEO-аудит

Аналіз сайтів конкурентів та статистики Google.

Збір семантичного ядра

Підбір ключових фраз з розподілом по релевантних сторінках

Написання SEO-текстів

Написання текстового контенту сайту відповідно до семантики

Оптимізація мета-тегів

Написання Заголовків та Описів сторінок згідно з семантикою

Розміщення посилань

Підбираємо сайти схожої тематики і розміщаємо статтю з посиланням на наш сайт

Написання статей

Періодично додаємо нові статті з використанням додаткових ключових фраз

Налаштування рекламної кампанії

Реклама в Google Ads Моментальне залучення клієнтів в ваш бізнес з оплатою за кожен клік

Реклама в Facebook та Instagram

Налаштування та підтримка рекламної кампанії

Ведення сторінок у Facebook та Instagram

Розміщення постів, нарощування підписників

Маєте запитання?

Телефонуйте - радо вам допоможемо!
(096) 100 78 00